Про плату за землю

 

Стаття 4. Розмір земельного податку не залежить від результатів господарської діяльності власників землі та землекористувачів.

( Дію частини другої статті 4 зупинено на 2006 рік згідно із Законом 

N 3235-IV від 20.12.2005 ) 

( Дію частини другої статті 4 зупинено на 2005 рік згідно із Законами 

N 2285-IV від 23.12.2004, 

N 2505-IV від 25.03.2005 )(  Дію  частини  другої  статті  4  зупинено на 2004 рік згідно ізЗаконом  

N  1344-IV  від 27.11.2003 ) ( Дію частинидругої  статті  4  зупинено на 2003 рік згідно із Законом 

N 380-IV від 26.12.2002 ) ( Дію частини другої статті 4 зупиненона  2002  рік  згідно  із  Законом  

N  2905-III від20.12.2001  )  (  Дію частини другої статті 4 зупинено на 2001 рікзгідно  із  Законом  

N 2120-III від 07.12.2000 ) ( Діючастини  другої  статті  4  зупинено на 2000 рік згідно із Законом 

N 1458-III від 17.02.2000 )

 

Ставки земельного податку, порядок обчислення і сплати земельного податку не можуть встановлюватись або змінюватись іншими законодавчими актами, крім цього Закону. Зміни і доповнення до цього Закону вносяться не пізніше ніж за три місяці до початку нового бюджетного року і набирають чинності з початку нового бюджетного року.

Стаття 5. Об'єктом плати за землю є земельна ділянка, а також земельна частка (пай), яка перебуває у власності або користуванні, у тому числі на умовах оренди.

( Частина перша статті 5 із змінами, внесеними згідно із Законом 

N 2271-III від 08.02.2001 )

 

Суб'єктом плати за землю (платником) є власник земельної ділянки, земельної частки (паю) і землекористувач, у тому числі орендар.

( Частина друга статті 5 із змінами, внесеними згідно із Законом 

N 2271-III від 08.02.2001 )

 

 

Розділ 2

ПЛАТА ЗА ЗЕМЛІ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОГО ПРИЗНАЧЕННЯ

Стаття 6. Ставки земельного податку з одного гектара сільськогосподарських угідь встановлюються у відсотках від їх грошової оцінки у таких розмірах:

для ріллі, сіножатей та пасовищ - 0,1;

для багаторічних насаджень - 0,03.

За сільськогосподарські угіддя, що надані у встановленому порядку і використовуються за цільовим призначенням, незалежно від того, до якої категорії земель вони віднесені, земельний податок справляється згідно з частиною першою цієї статті.

(  Установити,  що в 2005 році по сільськогосподарських угіддях та

землях населених пунктів, грошову оцінку яких проведено і уточнено

станом  на  1  січня  2005  року, застосовуються ставки земельного

податку,  встановлені  статтею  6,  згідно  із  Законами 

N 2285-IV від 23.12.2004, 

N 2505-IV від 25.03.2005 )

(  Установити,  що у 2006 році по сільськогосподарських угіддях та

землях населених пунктів, грошову оцінку яких проведено і уточнено

станом  на  1  січня  2006  року, застосовуються ставки земельного

податку,  встановлені  статтею  6,  згідно  із  Законом  

N 3235-IV від 20.12.2005 )

(  Установити,  що у 2007 році по сільськогосподарських угіддях та

землях  населених пунктів грошову оцінку яких проведено і уточнено

станом  на  1  січня  2007  року, застосовуються ставки земельного

податку,   встановлені  статтею  6,  згідно  із  Законом  

N  489-V від 19.12.2006 )

(  Установити,  що у 2008 році по сільськогосподарських угіддях та

землях  населених пунктів грошову оцінку яких проведено і уточнено

станом  на  1  січня  2008  року, застосовуються ставки земельного

податку,  встановлені  статтею  6,  згідно  із  Законом  

N  107-VI від 28.12.2007 )

(  Установити,  що у 2009 році по сільськогосподарських угіддях та

землях населених пунктів, грошову оцінку яких проведено і уточнено

станом  на  1  січня  2009  року, застосовуються ставки земельного

податку,  встановлені  статтею  6,  згідно  із  Законом  

N  835-VI від 26.12.2008 )

 

 

Розділ 3

ПЛАТА ЗА ЗЕМЛІ НАСЕЛЕНИХ ПУНКТІВ

Стаття 7. Ставки земельного податку з земель, грошову оцінку яких встановлено, встановлюються у розмірі одного відсотка від їх грошової оцінки, за винятком земельних ділянок, зазначених у частинах п'ятій - десятій цієї статті та частині другій статті 6 цього Закону.

(  Установити,  що в 2005 році по сільськогосподарських угіддях та

землях населених пунктів, грошову оцінку яких проведено і уточнено

станом  на  1  січня  2005  року, застосовуються ставки земельного

податку,  встановлені  частиною  першою  статті 7 Закону згідно із

Законами   

N  2285-IV  від  23.12.2004,  

N  2505-IV від 25.03.2005 )

(  Установити,  що у 2006 році по сільськогосподарських угіддях та

землях  населених пунктів грошову оцінку яких проведено і уточнено

станом  на  1  січня  2006  року, застосовуються ставки земельного

податку,  встановлені  частиною  першою статті 7 згідно із Законом

 

N 3235-IV від 20.12.2005 )

(  Установити,  що у 2007 році по сільськогосподарських угіддях та

землях  населених пунктів грошову оцінку яких проведено і уточнено

станом  на  1  січня  2007  року, застосовуються ставки земельного

податку,  встановлені  частиною  першою статті 7 згідно із Законом

 

N 489-V від 19.12.2006 )

(  Установити,  що у 2008 році по сільськогосподарських угіддях та

землях  населених пунктів грошову оцінку яких проведено і уточнено

станом  на  1  січня  2008  року, застосовуються ставки земельного

податку,  встановлені  частиною  першою статті 7 згідно із Законом

 

N 107-VI від 28.12.2007 )

(  Установити,  що у 2009 році по сільськогосподарських угіддях та

землях населених пунктів, грошову оцінку яких проведено і уточнено

станом  на  1  січня  2009  року, застосовуються ставки земельного

податку,  встановлені  частиною першою статті 7, згідно із Законом

 

N 835-VI від 26.12.2008 )

 

Ставки податку за земельні ділянки, грошову оцінку яких не проведено, встановлюються у таких розмірах:

 

Групи населених
пунктів з чисельністю
населення (тис.осіб)
Ставка податку
(гривень за 1 кв. метр)
Коефіцієнт, що застосовується
у містах Києві, Сімферополі,
Севастополі та містах
обласного значення 
до 0,2 
0,075
 
від 0,2 до 1
0,105
 
від 1 до 3
0,135
 
від 3 до 10
0,15
 
від 10 до 20
0,24
 
від 20 до 50
0,375
1,2
від 50 до 100
0,45
1,4
від 100 до 250
0,525
1,6
від 250 до 500
0,6
2,0
від 500 до 1000
0,75
2,5
від 1000 і більше
1,05
3,0

  

(  Частина  друга  статті 7 в редакції Законів 

N 107-VIвід  28.12.2007 - зміну визнано неконституційною згідно з Рішенням

Конституційного  Суду 

N 10-рп/2008 від 22.05.2008,

 

N 309-VI від 03.06.2008 )

(  Установити, що у 2008 році по населених пунктах, грошову оцінку

земель   яких   не  проведено,  застосовуються  ставки  земельного

податку,  збільшені  в  3,1  раза,  згідно  із  Законом  

N  107-VI від 28.12.2007 )

(  Установити, що у 2009 році по населених пунктах, грошову оцінку

земель   яких   не  проведено,  застосовуються  ставки  земельного

податку,  збільшені  в  3,1  раза,  згідно  із  Законом  

N  835-VI від 26.12.2008 )

 

У разі придбання земельної ділянки на підставі цивільно-правової угоди розмір податку розраховується від суми, що дорівнює грошовій оцінці землі, але в будь-якому разі сума, від якої розраховується розмір податку, не може бути меншою ціни земельної ділянки, що зазначена в угоді.

( Статтю 7 доповнено частиною згідно із Законом 

N 107-VI від 28.12.2007 - зміну визнано неконституційною згідно з Рішенням Конституційного Суду 

N 10-рп/2008 від 22.05.2008; в редакції Закону 

N 309-VI від 03.06.2008 )

 

У населених пунктах, віднесених Кабінетом Міністрів України до курортних, до ставок земельного податку, встановлених частиною другою цієї статті, застосовуються коефіцієнти:

на Південному узбережжі Автономної Республіки Крим - 3,0;

на Південно-східному узбережжі Автономної Республіки Крим - 2,5;

на Західному узбережжі Автономної Республіки Крим - 2,2;

на Чорноморському узбережжі Миколаївської, Одеської та Херсонської областей - 2,0;

у гірських та передгірних районах Закарпатської, Львівської, Івано-Франківської та Чернівецької областей - 2,3, крім населених пунктів, які Законом України "Про статус гірських населених пунктів в Україні" віднесені до категорії гірських;

на узбережжі Азовського моря та в інших курортних місцевостях - 1,5.

Ставки земельного податку за земельні ділянки (за винятком сільськогосподарських угідь) диференціюють та затверджують відповідні сільські, селищні, міські ради виходячи із середніх ставок податку, функціонального використання та місцезнаходження земельної ділянки, але не вище ніж у два рази від середніх ставок податку з урахуванням коефіцієнтів, встановлених частинами другою і третьою цієї статті.

Податок за земельні ділянки, зайняті житловим фондом, кооперативними автостоянками для зберігання особистих транспортних засобів громадян, гаражно-будівельними, дачно-будівельними кооперативами, індивідуальними гаражами і дачами громадян, а також за земельні ділянки, надані для потреб сільськогосподарського виробництва, водного та лісового господарства, які зайняті виробничими, культурно-побутовими та господарськими будівлями і спорудами, справляється у розмірі трьох відсотків суми земельного податку, обчисленого відповідно до частин першої та другої цієї статті.

Податок за земельні ділянки, надані для потреб лісового господарства, за винятком ділянок, зайнятих виробничими, культурно-побутовими, жилими будинками та господарськими будівлями і спорудами, справляється як складова плати за використання лісових ресурсів, що визначається лісовим законодавством.

Податок за земельні ділянки на територіях та об'єктах природоохоронного, оздоровчого та рекреаційного призначення, зайняті виробничими, культурно-побутовими, господарськими будівлями і спорудами, що не пов'язані з функціональним призначенням цих об'єктів, справляється у п'ятикратному розмірі відповідного земельного податку, встановленого частинами першою та другою цієї статті.

( Частина статті 7 із змінами, внесеними згідно із Законом 

N 2505-IV від 25.03.2005 )

 

При визначенні розміру податку за земельні ділянки, зайняті виробничими, культурно-побутовими, господарськими будівлями і спорудами, розташованими на територіях та об'єктах історико-культурного призначення, що не пов'язані з функціональним призначенням цих об'єктів, застосовуються такі коефіцієнти до відповідного земельного податку, встановленого частинами першою та другою цієї статті:

міжнародного значення - 7,5;

загальнодержавного значення - 3,75;

місцевого значення - 1,5.

(  Частина  статті  7  із  змінами,  внесеними  згідно  із Законом

 N 2505-IV від 25.03.2005 )

 

Податок за частину площ земельних ділянок, наданих підприємствам, установам і організаціям (за винятком сільськогосподарських угідь), що перевищують норми відведення, справляється у п'ятикратному розмірі.

( Дію частини статті 7 зупинено на 2004 рік в частині розміру податку за земельні ділянки, надані для військових формувань, утворених відповідно до законів України, в разі їх цільового використання згідно із Законом N 1344-IV від 27.11.2003 )

 ( Дію частини статті 7 зупинено на 2003 рік в частині розміру податку за земельні ділянки, надані для Збройних Сил України та інших військових формувань, утворених відповідно до законів України, в разі їх цільового використання згідно із Законом N 380-IV від 26.12.2002 ) 

 ( Дію частини статті 7 зупинено на 2002 рік в частині розміру податку за земельні ділянки, надані для Збройних Сил України та інших військових формувань, утворених відповідно до законів України, в разі їх цільового використання згідно із Законом N 2905-III від 20.12.2001 )

 ( Дію частини статті 7 зупинено на 2001 рік в частині розміру податку за земельні ділянки, надані для Збройних Сил України та інших військових формувань, утворених відповідно до законів України, в разі їх цільового використання згідно із Законом N 2120-III від 07.12.2000 )

 ( Дію частини статті 7 зупинено на 2000 рік в частині розміру податку на земельні ділянки, надані для Збройних Сил України та інших військових формувань, утворених відповідно до законів України, в разі їх цільового використання згідно із Законом N 1458-III від 17.02.2000 )

 

 Податок за земельні ділянки, надані для військових формувань, утворених відповідно до законів України, крім Збройних Сил України та Державної прикордонної служби України, залізниць, гірничодобувних підприємств, а також за водойми, надані для виробництва рибної продукції, справляється у розмірі 25 відсотків суми земельного податку, обчисленого відповідно до частин першої та другої цієї статті.

( Частина статті 7 із змінами, внесеними згідно із Законами 

N 665-IV від 03.04.2003, 

N 2600-IV від 31.05.2005 )

 

Встановлені частиною другою цієї статті ставки земельного податку застосовуються з урахуванням коефіцієнтів індексації, визначених Законом України про Державний бюджет України на відповідний рік.

( Статтю 7 доповнено частиною згідно із Законом 

N 1344-XIV від 22.12.99 - набуває чинності з 01.01.2000 )

 

Податок за земельні ділянки, надані підприємствам, установам і організаціям для спорудження об'єктів містобудування, справляється у розмірі, визначеному частиною десятою цієї статті, у разі:

перевищення строку, встановленого для будівництва об'єкта містобудування при наданні земельної ділянки або визначеного умовами проведення земельних торгів;

перевищення строку, встановленого для завершення будівництва об'єкта незавершеного будівництва, визначеного умовами приватизації.

(  Статтю  7  доповнено  частиною  тринадцятою  згідно  із Законом

 N 509-VI від 16.09.2008 )

 

Страницы:
1 2 3 4 5
+ +7 -

Добавить комментарий

Зарегистрируйтесь или авторизируйтесь на сайте под своим логином и паролем или через соцсеть.
Или комментируйте как гость.

Комментариев 1

Офлайн
Unsonasoipumn
Unsonasoipumn 8 сентября 2011 12:16
+ -1 -
  • Beget - ваш хостинг провайдер